Jag var för ung för att se Ebba spela men jag har lyssnat på dom sedan mellanstadietiden och sedan blev det mer och mer metal efter det men Pimmes musik har alltid varit med mig.
Håller hans skiva Skebokvarn som hans absolut bästa soloskiva
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag var för ung för att se Ebba spela men jag har lyssnat på dom sedan mellanstadietiden och sedan blev det mer och mer metal efter det men Pimmes musik har alltid varit med mig.
Håller hans skiva Skebokvarn som hans absolut bästa soloskiva