DenRöda: Jag tror Tommy är en bättre hockeytränare på totalen än Jokinen (+). Men han lär inte generera någon hype, sponsorer eller medialt intresse som Jokinen gjorde (-).
Jag håller dock med om att om Jokinen kändes som ett steg in i framtiden så gör inte Tommy det, men man ska komma ihåg att Joke-inen satte oss i en jädrigt dålig sits när han lämnade med lite och ingen tid att hitta en ersättare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag håller dock med om att om Jokinen kändes som ett steg in i framtiden så gör inte Tommy det, men man ska komma ihåg att Joke-inen satte oss i en jädrigt dålig sits när han lämnade med lite och ingen tid att hitta en ersättare.