Tom Topp: Ja tyvärr tycker jag både Ante och Olli coachade lite väl mkt efter lönekuvert och återvändarstatus. Nog fanns det matcher där spelare som Dahlen, Lander, Wedda och EP hade kunnat få betydligt mindre speltid men det såg man inget av.
Tom Topp: dom vägrar offentliga löner samtidigt som staberna går 99,8% efter lön. Släpp censuren så man vet anledningarna till värdelösa uttagningar och dåligt sportchefsjobb.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...