1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2895257

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Ja, spännande med Genborg brevid farbröderna Wedda å Lander.
Sedan gillar jag när de försöker få ihop Dalle och Hartmann.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Dahlen och Hartmann har visat sig ha kemi tidigare så helt rätt tycker jag. Är dock rädd att EP är lite för vek som center och att Dahlen skulle behöva en till kraftspelare typ Hartmann brevid sig för att lyckas optimalt. Men EP och Dahlen har spelat bra tillsammans också tidigare.

Roligt att se Genborg framförallt ikväll.

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Heikkinen, Eriksson och Lilja känns som en spännande komposition med framtiden för sig. Gissar dock att Westfält inte har som ambition att gå från FBKs 3e center till att vara 4e i Timrå, så de där kedjorna lär nog ruskas om en hel del innan seriestart

Sv: Apropå nånting...
JanneH: och så Emil som center! Känns bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer