JanneH: Känns spontant som att Hartmann och EP kan vara bra lekkamrater för Dahlén.
EP tänker ju hockey på lite lika sätt som honom och kan finnas där för att plocka upp passningar & annat. Hartmann som tänkt avslutare antar jag, vi får hoppas (som vi gjorde förra sässen) att Hartmann hittar tillbaka till sig själv.
EP är väl inte den mest fysiska centern vi har, absolut, men om vi kollar på hur han spelat sen han blivit center så har han mkt hockey iq vilket gör att han inte behöver vara fysisk.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
EP tänker ju hockey på lite lika sätt som honom och kan finnas där för att plocka upp passningar & annat. Hartmann som tänkt avslutare antar jag, vi får hoppas (som vi gjorde förra sässen) att Hartmann hittar tillbaka till sig själv.
EP är väl inte den mest fysiska centern vi har, absolut, men om vi kollar på hur han spelat sen han blivit center så har han mkt hockey iq vilket gör att han inte behöver vara fysisk.