väldigt roliga kedjor måste ja säga o ja hoppas de kommer hålla med dessa blandningar i ord. säsong med . för att få ut max av våra draftade prospects måste de få lira högt upp stundom o med vassa kedje kamrater
edit tänk typ genborg lander o walli i en tredje när motståndarna behövs tryckas ner. gillar tyngden o klangen i en sån komponering
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...