Woody Jokinen: noll roligt faktiskt. Ger mig nada när säsongen väl har dragigt igång och allt som gjordes på försäsong är omöjligt att återskapa under säsong.
Två totalt olika sporter. Det kan se bra/dåligt ut men det säger verkligen ingenting. Finns inte tempot och kampen så kan man inte heller dra varken bra eller sämre slutsatser. Men alla söker efter nålögat.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Två totalt olika sporter. Det kan se bra/dåligt ut men det säger verkligen ingenting. Finns inte tempot och kampen så kan man inte heller dra varken bra eller sämre slutsatser. Men alla söker efter nålögat.