1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2895393

Sv: Apropå nånting...
lungan: Tycker inte vi sett någon direkt ljusglimt från någon back i Timrå på dom här två matcherna. Hardegård, Sundin, Forsmark, Strömberg, Pilö, alla ser ut som att dom spelar med cementskor. Nu möter vi bra motstånd i båda matcherna så att vi blir pressade är normalt men liiiite mer skärpa och fart hade man önskat.

Forsmark hänger en i krysset bara för det, snyggt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10774}: harde o pilö cementskor? ja alltså nått har man lärt sig o de är att man kan ha så sjukt olika uppfattning om de man ser

bra match borta mot saik i deras premiär. precis som mot brynäs är vi bättre på stora hela men denna gång fick vi utdelning. bp dåligt o lite små hemåt ibland men så skulle de sett ut mot saik borta oavsett vilken typ av match de är

Sv: Apropå nånting...
{10774}: du fortsätter att skriva men svarar inte mig. Är det denna PP vi kört med eller ej? Eller vill du bara vara kritisk?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer