1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2895416

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Även om det är försäsong och tidigt tycker jag man kan se redan nu att Genborg kommer att ta en ordinarieplats i SHL från start. Vi får avvakta fler matcher men han gör en mycket fin debutmatch. Roligt att se!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Det är ju så lurigt med Juniorer och unga spelare. Då de ofta kan se stekheta ut på försäsonger. Men hoppas du har rätt!

Hardegård däremot, där tycker jag mig redan nu se att han fortsätter på inslagen väg från de senaste åren efter han lämnat Timrå för att utvecklas. . Löser situationer med sån pondus. Där har vi vår härförarback som vi så saknat( förutom skägget på sitt sätt).

Sv: Apropå nånting...
Bäst på plan Jakob Johansson!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer