Zäta75: Ser gärna att man hittar rätt omgivning för Heikkinen, är rätt viktigt att vi får honom att fortsätta sin utveckling här. Det kommer vi inte få genom att placera honom med Lilja och Eriksson. Behöver någon som skapar chanser och drivet spelet. Där tror jag Wedin borde passa in rätt bra.
Johansson klart bäst på plan. Sundin ser fin ut, likaså Genborg. Lander pigg. Mycket slarv dock från EP, Hartmann, Lilja. Bland annat. Det släpper nog framöver. Lite fundersam över vilken roll Levinsson är tänkt för. Tidigt att säga nu kanske men det är ett frågetecken hos mig iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Johansson klart bäst på plan. Sundin ser fin ut, likaså Genborg. Lander pigg. Mycket slarv dock från EP, Hartmann, Lilja. Bland annat. Det släpper nog framöver. Lite fundersam över vilken roll Levinsson är tänkt för. Tidigt att säga nu kanske men det är ett frågetecken hos mig iaf.