actionleif: Antar att du såg AIK:s tifo igår? Var nog ett av de häftigaste jag sett tror jag. Skulle vara fräckt om allt fler hockeyklubbar omges av tifo i framtiden, verkligen en stämningshöjare.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Antar att du såg AIK:s tifo igår? Var nog ett av de häftigaste jag sett tror jag. Skulle vara fräckt om allt fler hockeyklubbar omges av tifo i framtiden, verkligen en stämningshöjare.