Såg andra halvan av matchen, från 3-1 och framåt. Inte särskilt upplyftande. Visst, en jävla massa utvisningar åt bägge håll varav en del tveksamt. Skit samma. Svårt att spela sig ur egen zon, inga bra lösningar där. Känns igen och är väl inte oväntat, men något som det behövs jobb kring. Annars blir vi lågt hängande frukt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Svårt att spela sig ur egen zon, inga bra lösningar där. Känns igen och är väl inte oväntat, men något som det behövs jobb kring. Annars blir vi lågt hängande frukt.
Framåt! 🤍❤️