Bragd-Birger: Det enda positiva hittills dessa två Norrlandsmatcher gett oss är Powerplay. Vet inte hur mycket dom tränar just den konstellationen men det ser väldigt bra ut med fler snabba varianter.
Kul att Luleå fortsätter slänga sig så fort dom känner en klubba på skridskon. "Högg o slå, Luleå" har blivit "Släng dig så, Luleå". Vi var ett pyttesnäpp bättre i 5v5. I boxplay är vi urusla och det kommer nog inte bli bättre än såhär. Möjligtvis lite bättre när Pääjärvi är tillbaka från sjukdom.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kul att Luleå fortsätter slänga sig så fort dom känner en klubba på skridskon. "Högg o slå, Luleå" har blivit "Släng dig så, Luleå".
Vi var ett pyttesnäpp bättre i 5v5. I boxplay är vi urusla och det kommer nog inte bli bättre än såhär. Möjligtvis lite bättre när Pääjärvi är tillbaka från sjukdom.