-Sputnik-: Ja du Pieter Sellers mann nli int klok! Ja städ i hemmabaren å då stod dä 3-1 tä oss!!! Menn nä ja va klar sto dä 3-3 å senn 3-5.... 8 mål nu Juulel...hann måst stepp upp rabbuslingen snat.. Nä nu stat vi Grammofon mä Lönnnå å vips så bli mann gla 🥳🥳🥳 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 💪💪💪 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Menn nä ja va klar sto dä 3-3 å senn 3-5....
8 mål nu Juulel...hann måst stepp upp rabbuslingen snat..
Nä nu stat vi Grammofon mä Lönnnå å vips så bli mann gla 🥳🥳🥳
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏