FrOllik: Känns som Eriksson-kedjan blir för lätt va? Eriksson har sett väldigt lätt ut i närkamperna hittills. Kedjan saknar någon som kan driva pucken på hög nivå också, enligt mig.
Smörgåsen : Den enda vi har där är ju Wedda nu när Fille inte är kvar, gällande hög nivå alltså. Jag tycker att han ska spela med Lander och Genborg, dom har sett rätt bra ut tillsamman hittills.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer