Karlsson74: Det som skulle göra oerhörd skillnad är ju om de slapp kravet på att ha halva hallen upplyst under introt. Sabbar ju allt oavsett vad man hittar på. Kan inte fatta varför bara Timrå är tvingade till det?
Savanten: Der kräver hadde jag ingen aning om..men det skulle inte förvåna om det bara är Timrå som har det... Ungefär som det bara är Timrå ik som av SHL som tvingas bygga ett sådant pinsamt bortastå,som t.o.m blivit en snackis i hockeySverige. finns så vii jag vet iaf inget annat lag i serien som har tvingats till något liknade bygge.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer