1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2896438

Sv: Apropå nånting...
Jag vill ha Lill-Strimmorna tillbaka men i en annan form.
För att ingen i pretto Sverige ska känna sig kränkt eller utanför så ska Strimmorna bestå av minst en hbtq nisse/a, minst en överviktig 55 plussare som är rasist men som inte är det, några feta tanter mellan 45-65, några invandrare med minst en med burka eller liknande, några ungdomar killar o tjejer.
Dom ska kallas Stor-strimlorna och ingen får vara snygg. Då kan nån bli kränkt.

Tighta kläder är ett måste… iaf på dom överviktiga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Jaha. Så nu ska vi snygga diskrimineras? Fan vad kränkt jag blir

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: ja den där överviktiga rasistiska 55 plussaren blir nog den lättaste rollen att tillsätta...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer