Ahpl: Jag har ju oroat mig över backsidan, men har nog reviderat mig litegrann där. Jag tror att saknaden av en förstecenter kommer bli betydligt mer kostsamt.
Nu är det ju försäsong med allt det innebär, så jag tolkar inte allt för mycket i resultaten. Luleå förlorade en del på förra försäsongen etc .
Men är det nåt jag inte blir klok på så är det Samuelssons kedjebyggande. Slår de flesta tränarna vi haft i Tombola ärligt talat.
Vi lär ha ett hyffsat solitt grundspel, men Samuelsson är ju Jokinens antagonist, safety first. Det syns i kedjeformationerna.
Jag tror målskyttet kommer vara vår stora svaghet kommande säsong.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag tror att saknaden av en förstecenter kommer bli betydligt mer kostsamt.
Nu är det ju försäsong med allt det innebär, så jag tolkar inte allt för mycket i resultaten. Luleå förlorade en del på förra försäsongen etc .
Men är det nåt jag inte blir klok på så är det Samuelssons kedjebyggande. Slår de flesta tränarna vi haft i Tombola ärligt talat.
Vi lär ha ett hyffsat solitt grundspel, men Samuelsson är ju Jokinens antagonist, safety first. Det syns i kedjeformationerna.
Jag tror målskyttet kommer vara vår stora svaghet kommande säsong.