+ 1
Inlägg: 2897388
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Usel inställning och noll karaktär! Bryr mig inte om att det är försäsong eller att vi körde många juniorspelare. Under all jävla kritik!!
Börja med att sluta ta onödiga utvisningar och tycka synd om er själva…
Börja med att sluta ta onödiga utvisningar och tycka synd om er själva…
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Läste en artikel med våran coach där han sa att det var viktigt att vinna även på försäsong.. 😂
+ 3
Iofs har årets cup varit en parodi och jag tror inte ngn i Timrå ville spela den heller, precis som Modo, men man gör det för distriktets skull.
Det är försäsong jada jada…
Men maken till slätstruket Timrålag, de sista två matcherna, var det ett tag sen jag såg.
Vi har en tuff säsong ahead