Smörgåsen : Lander har haft alla förutsättningar att göra dom poängen. Med stor roll i PP etc. Men förutom sin första "hemvändarsäsong" så har han inte gått att känna igen, tyvärr.
-Sputnik-: Första säsongen var en en härförare. Sen dess har han blandat och gett, både varit bra och dålig. Ifjol var han 3e center och gjorde 19 poäng. Vilket är godkänt (poängmässigt åtminstone).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer