Knylan: Ja skumt att Bajen hamnat så långt efter. Verkar som de satsar helt på en röststark klack istället. Ni som verkar lite insatta med detta i hockeyvärlden. Vilka är de ledande där? Åkte runt till flera arenor förra säsongen, ingen klack imponerade väl tifo-mässigt direkt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ja skumt att Bajen hamnat så långt efter. Verkar som de satsar helt på en röststark klack istället.
Ni som verkar lite insatta med detta i hockeyvärlden. Vilka är de ledande där? Åkte runt till flera arenor förra säsongen, ingen klack imponerade väl tifo-mässigt direkt.