-Sputnik-: "Erik Andersson 2.0" om man så vill säga. Stora skillnaden nu är ju dock att vi har en förste centerroll att ersätta. Mer bestämt en " 1 poäng per match center" i Kapanen.
Visst, han spelade till förmodat rätt rabetterad lön. Men man ersätter inte en sådan med en spelare likt Westfält.
-Sputnik-: Som det ser ut nu hade Erik Andersson varit en mycket större tillgång än Westfält. Han kunde åtminstone transportera puck och vara lite halvjobbig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst, han spelade till förmodat rätt rabetterad lön. Men man ersätter inte en sådan med en spelare likt Westfält.