FrOllik: Ja alltså. Detta är mest av allt min magkänsla. Då jag heller inte sett en hel match.på försäsongen.
Att vissa spelare inte flyger fram nu behöver ju inte vara negativt. Så många gånger som spelare sett ut som McDavid på försäsong men har försvunnit helt när det väl brinner i seriespel sen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att vissa spelare inte flyger fram nu behöver ju inte vara negativt. Så många gånger som spelare sett ut som McDavid på försäsong men har försvunnit helt när det väl brinner i seriespel sen.