1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 28975

Sv: Discokulan
Gone:
För såna lag som AIK och Djurgården är det bara nyttigt att åka ur . Det blir sällan långvarigt utan det brukar alltid dyka upp någon intressent med tillräckligt med slantar för att bygga upp ett nytt lag. Eller så är bra att ta ett sabbatsår och kyla ner den överhettade ekonomin ett tag. Det kan också vara skönt att få åka tunnelbana och pendeltåg till bortamatcherna. Annat är det för Norrlandslagen som åker ur , de får åka till Kiiiruna, Boden och Piteå .

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...