Smörgåsen : Juel verkar ju ha ett rätt bra psyke dock. Att en målvakt inte har absoluta fokus och timing på försäsongen lägger jag inte så stort fokus på.
Juel har visat även i Oskarshamn att han levererar när det brinner, med stort förtroende. Det i ett riktigt frikostigt försvar. Han verkar trivas som bäst när han har att göra så att säga. Jag håller Juel före JJ, även när båda är i sitt esse.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Juel har visat även i Oskarshamn att han levererar när det brinner, med stort förtroende. Det i ett riktigt frikostigt försvar. Han verkar trivas som bäst när han har att göra så att säga. Jag håller Juel före JJ, även när båda är i sitt esse.