Erre92: Exakt… Fattar inte vad både Timrå och Modo håller på med. Vilka spelar dom för? Verkar inte vara för fansen i alla fall. Fansen betalar svindyra biljetter för dessa matcher. Man vill se bästa laget, stjärnspelarna inkluderande, oavsett om det är träningsmatch och oavsett motstånd. Annars är det ju som man lurar fansen och bara spelar för sig själva. Är väl alltid nyttigt med matchträning, även mot lägre nivå? Sen var det ju inte matcher flera dagar på rad heller. Orka borde dom…Tid för återhämtning finns.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vilka spelar dom för? Verkar inte vara för fansen i alla fall.
Fansen betalar svindyra biljetter för dessa matcher. Man vill se bästa laget, stjärnspelarna inkluderande, oavsett om det är träningsmatch och oavsett motstånd.
Annars är det ju som man lurar fansen och bara spelar för sig själva.
Är väl alltid nyttigt med matchträning, även mot lägre nivå?
Sen var det ju inte matcher flera dagar på rad heller. Orka borde dom…Tid för återhämtning finns.
Tycker faktiskt det är skandal!