-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
+ 18
- Silly Season 2026-27 (5182)
- Apropå nånting... (188106)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Du vet mycket väl vad jag menar. Det är lätt att smälta ett nederlag för dig bara med att göra entré på denna sida. Här har ju du och jag spenderat en massa tid för att kommentera och ifrågasatt.
Innebörden "bryta ihop" för dig är att hamna femma i årets elitserie, medan vi försöker att undvika foten.
Här hittar du en massa mycket kräsna supportrar som ska sparka tränare, leva i celibat, ta livet av sig själv, hata alla domare, tycka skit om supportrarna, tycka illa om enskilda spelare och bara hata läget.
Klart du och många andra finner "tröst" på en sån sida!? Eller hur?
För er kunde allt vara så mycket värre, för oss (mig) är allt annorlunda. Kanske kirurger som omvänder, skrynklar till- inte bara mig- utan också hela laget (kirurger är det minsta man kan begära) är något?
Det gör så ont, så jävla ont att se sitt lag sakta men säkert inta ett ofrånkomligt läge längst nere på botten. Det hoppas jag att du Gone ska få uppleva i din tidsålder.