Kerstin_k: Vårt passningsspel och passningstempo är något av det sämsta jag sett. Dödar all fart och momentum. Annars tog det sig lite allt eftersom ju längre perioden led.
{10774}: Jag fortsätter oroa mig över PP spelet. Ja men VaDå Vi Har jU gJorT eN dEL MåL pÅ FörSäsoNgeN!1!1 (Japp och Modo sa det samma om sina vinster försäsongen ifjol..)
Trubbigt och slumpartat passningsspel.
Sen ett Dåligt BP på det. Special teams har inte övertygat så här långt på försäsongen i allafall. Som tur är så ger inte försäsongen några poäng..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer