pingvin: Japp, det förutsätter jag då han lär vara given i junior vm. Var kritisk mot han förra säsongen men tyckte han visade serien mot Frölunda att han steppade upp
Enligt alla experter måste våran stomme med etablerade spelare prestera lika bra som förra säsongen. De är som papegojor om någon expert sagt en sak först liksom. Är väl lika för alla lag, skulle alla etablerade spelare i de andra lagen underprestera så blir det kval för dessa också. Ja jisses...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer