Gathlopp: Ursäkta att en MoDo-röv skriver, men alltid kul(oavsett sida) att den som skriker högst är nyreggad, bara in iakttagelse. Säsonger är långa.....
{9742}: du missade också citattecknen tydligen. EXAKT det jag säger. Säsongen är lång. Och nu kallade du en annan erfaren skribent för att skrika högst. Vad kul hur annorlunda ni svarar när ni tror att det var jag som sa det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer