{10774}: var kräver jag det? Jag citerade Denrödas inlägg från senaste matchen. För att påvisa vad ni lekar analytiker mitt i brinnande känslostorm. Det är så ologiskt och finns ingen röd tråd på slutsatserna. Det jag försökt säga hela försäsongen nu.
Kul att du kallade honom okunnig nu dock. När du trodde att det var jag som sa det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kul att du kallade honom okunnig nu dock. När du trodde att det var jag som sa det.