+ 1
Inlägg: 2898357
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: alla följer säkerligen ditt korståg mot försäsongsmatcher med stort intresse men frågor dyker ju upp.
Varför ser du ens matcherna? Borde killarna i laget istället spela innebandy och beachvolley som uppladdning? Borde vi köra hela försäsongen med J20-truppen för att undvika skador?
Varför ser du ens matcherna? Borde killarna i laget istället spela innebandy och beachvolley som uppladdning? Borde vi köra hela försäsongen med J20-truppen för att undvika skador?
+ 3
Hur kan man ens tro att jag går från 50inlägg om hur ointressant försäsongsmatcher är till att såga ALLA matcher där jag påstår att det inte finns en spelidé? Herrejösses.