1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898499

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Ganska bra estetisk koll dock för det är ju bara att hålla med. Tröjan är skitful och för en oinvigd är det inte självklart om TIMRÅ är klubbnamnet eller bara ytterligare reklam

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: med tanke på att Timrå kommun betalat för den texten så kan man nog kalla även den för reklam.

Sv: Apropå nånting...
steveroper: för att försöka vara tydlig, smaken är som baken…

Men Backlunds avtal med kommunen…

Hahaha! Vaffan…
Och Kommunen… vaffan…

När man ändå har chansen att göra bra saker och ändå tvångsmässigt måste ställa sig i den jävligaste motvinden och pissa…

Men smaken är som baken.

Vår dress är inte seriens snyggaste.

Försässedressen däremot… Den är snygg på riktigt!

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Har ni nå favoritställ eller är alla lika dåliga?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer