1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898653

Sv: Apropå nånting...
{10774}: Men hur faen planerar man? Det ser ut som det är den allra första försäsongen som man jobbat fram med en obegriplig samling av matcher. Jag kan mycket väl tänka mig ett "enklare motstånd" t.ex i först matchen så spelarna "får känna på¨grejerna", men du behöver ju stegvis höja motståndet och att kunna gå i mål med en sån här match vi har ikväll mot en seriekonkurrent ser jag som idealiskt. Gör om, gör fuckin´ rätt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: En annan grej som är ganska irriterande är ju att vi inte har en enda given formation. Risken är att vi får treva på första 10 omgångarna med att kasta om i kedjor för att hitta något som funkar på grund av en alldeles för hattig försäsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer