1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898697

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : vi har väll blandat o gett men däremot har vi vunnit mer matcher. o de är ju helt galet skit samma. första matchen mot finnarna förra året va vi urusla vill ja minnas o de är också skitsamma.

att kedjorna åter igen är helt nya pga dessa är borta tror ja absolut påverkar viss tempo. de är liksom 2 bärande spelare i första linorna som inte lirar?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Jag tycker att föregående år har man sett en trygghet osv, att man verkligen känt att det här laget kommer absolut inte vara inblandade i någon bottenstrid. I år kan jag inte säga samma direkt. Men, vi tycker olika. Det är okej.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer