1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898797

Sv: Apropå nånting...
Nä, försäsongen har verkligen inte imponerat. Vi får hoppas att det sitter lagomt till premiären. God kväll.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Tycker det här var en bra match av Timrå. Leksand har domaren med sig hela matchen och vi har typ en hel första femma plus Hardegård borta. Spelare täcker skott till höger och vänster, bra inställning från många. Dåligt var väl alla indianare och frilägen vi släppte till men matchen skulle vi ha vunnit om det inte vore på den totalt felaktiga utvisningen på Walli på slutet.

Nä Leksand räds jag verkligen inte efter den här matchen, vi vinner klart i premiären om vi har fullt lag och en normal domare.

Sv: Apropå nånting...
Ett överlag godkänt genrep för att ha så många ordinarie spelare borta och rejält med domar-motvind

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer