Nougath: Är rätt positiv i livet, tro det eller ej. 🤪 . Men Timrå drar väl fram andra sidor i en kanske..
Däremot realist, magkänslan säger mig att vi lär få svettas en del nere vid ångeststrecken. Detta är absolut inte baserat på denna försäsong. Kan vara ärlig med att jag väntat på att försäsongen skulle vara slut redan inför första matchen mot Brynäs.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
. Men Timrå drar väl fram andra sidor i en kanske..
Däremot realist, magkänslan säger mig att vi lär få svettas en del nere vid ångeststrecken.
Detta är absolut inte baserat på denna försäsong. Kan vara ärlig med att jag väntat på att försäsongen skulle vara slut redan inför första matchen mot Brynäs.