ÄNTLIGEN! Är den evighetslånga och outsägligt torftiga försäsongen över, nästa helg startar det på allvar!! Vi har 9 platser att fylla och det ska vi kunna göra så pass många som vi var på M-sektionen i slutspelet i våras, boka din plats här: forms.gle/P28CFtLkPme3qM7w6
Någon som är från någonstans mellan Halmstad-Dalarna måste väl hänga här inne?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är den evighetslånga och outsägligt torftiga försäsongen över, nästa helg startar det på allvar!!
Vi har 9 platser att fylla och det ska vi kunna göra så pass många som vi var på M-sektionen i slutspelet i våras, boka din plats här: forms.gle/P28CFtLkPme3qM7w6
Någon som är från någonstans mellan Halmstad-Dalarna måste väl hänga här inne?
Framåt!