1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614937 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2899737

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Äh, det där vore ju bra om det hade varit någorlunda seriöst! Men nu har dom väl hållt på i åtminstone 10 år och ältat en ny sporthall, och än har dom inte satt någon spade i jorden. Förresten så började dom staka ut för en ny E4, tror det var -54. Det blev ju också en hyfsad startsträcka! 😄