+ 4
Inlägg: 2899876
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Är det någon som ser upptaktsträffen på Hockeysverige?
Funkar sändningen för er?
Funkar sändningen för er?
Var på Cricket i wanderers stadium... 2 timmar att komma till parkering och två för att komma ut.. Lämna på skolan 07:15 tar 10 minuter till men 45min tillbaka, 2.5km.
Men då är ju hela provinsen som Västernorrland minus Ånge kommun men med 15miljoner invånare.. PS jag bor mindre än 1km från närmaste hockeyrink som får Lillstrimmahallen att framstå som en jättearena :)