1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2900177

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Man kan ju börja med att förbättra kommunikationerna till och från arenan. De som tar bil vet nog vad jag snackar om. Sen bussresor borde kunna förbättras. Varför går inte bussen till Sörberge via terminalvägen förbi SCA-arena, simhallen etc? 250 meter promenad är ju inte så långt men finns ju de med funktionsnedsättning, äldre etc. Ett alternativ och ett förslag jag la fram är att bygga en ny hållplats på arenasidan men det kräver dock att de byggs någon typ av ny trafikplats

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Labban: Äldre människor och de med funktionsnedsättning har i regel hjälp av färdtjänst till och från hockeyn.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.