FrOllik: skulle kärnan som alltid sluter upp, inte sluta upp om vi spelar i stan och det börjar gå dåligt?
Inlägg: 2900240
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10774}: absolut ett möjligt cenario att man tappar åskådare från Timrå kommun. Skulle vara intressant och se hur många besökare som bor i respektive kommun faktiskt.
+ 2