1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614800 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2900291

Sv: Apropå nånting...
{10774}: Fylla hallen är det absolut viktigaste om vi ska kunna bli ett etablerat slutspels lag. Tror inte vi fyller hallen en enda gång i år..illa.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Pucken: det beror nog på…

Föreningen/bolaget måste sköta sina kort rätt…

Kan man gneta till sig några vinster i följd så finns grunden. Sedan tror jag stenhårt på att sälja in sig som HÅRT arbetande, uppoffrande spelande, och jobba hårt med buskapet att stödet behövs här hemma.

Ödmjukhet behövs inom truppen, föreningen och supportrarna.
Jobba med bra priser, jobba kommunikation om bussar! Jobba jobba jobba!

Vi behöver folk så är det!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.