1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902278

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
{10774}: Det är inte ämnet i sig jag kommenterar här utan de ändlösa diskussionerna som i slutändan ofta berör endast två skribenter som kan bli lite tröttsamt. Huruvida mitt inlägg engagerar eller inte ger sig självt. Det har nog redan självdött och stör iom det inte någon nämvärt

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
steveroper: innan det här också spårar ur i nåt slags individuellt möte så vill jag bara påpeka att min poäng var att diskutera poängskörd på ledande spelare i klubben och ”hemvändarfenomenet” i stort. Min uppfattning är att lönestrukturen i Timrå IK är roten till dom flesta av våra problem.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.