1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902624

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: och om vi inte hade haft hemvändarna då hade ju klubben varit tvungen att ta in andra toppspelare! Hade dom varit billigare?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Absolut inte. De andra toppspelarna hade nog varit lika dyra, men hade de presterat ett bättre resultat? Och är det lättare att gå vidare efter? Ja, det hade det nog. Vilken spelartyp hade du helst velat ha? Rattie eller Pettersson? Både är lika bra defensivt, en är bra på att stänka dit mål. Men båda brann/brinner ändå för klubben lika mycket, men ingen av dom spelar gratis så att säga. Rattie begärde ändå nästintill lika mycket betalt som Pettersson.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...