Tom Topp: Absolut inte. De andra toppspelarna hade nog varit lika dyra, men hade de presterat ett bättre resultat? Och är det lättare att gå vidare efter? Ja, det hade det nog. Vilken spelartyp hade du helst velat ha? Rattie eller Pettersson? Både är lika bra defensivt, en är bra på att stänka dit mål. Men båda brann/brinner ändå för klubben lika mycket, men ingen av dom spelar gratis så att säga. Rattie begärde ändå nästintill lika mycket betalt som Pettersson.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...