I år han det gå en ynka match av säsongen. Sen kom det evighetslånga negativa skriverierna ang ekonomin och skatteskuld igen.iof är det inte något nytt som jag förstått och det har väl sett ut såhär hur många år som helst? Det är iaf känslan. Man önskar naturligtvis att man löst det här med sjatteskuld och tuff ekonomi någon gång så att man iaf som supporter ständigt sluppit prata,läsa om och höra om klubbens svaga ekonomi.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...