{10774}: Det är som sagt lite känsligt ämne. Även om flera hemvändare haft sina peakar i karriären redan så är dom ändå i grunden bra spelare. Nästa gång kontrakten går ut så... Jag är inte emot en förlängning, men inte till vilket pris som helst. Isåfall till en lägre peng ä tidigare så vi lösgör kapital till att värva nya spelare till en förstakedja.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nästa gång kontrakten går ut så... Jag är inte emot en förlängning, men inte till vilket pris som helst. Isåfall till en lägre peng ä tidigare så vi lösgör kapital till att värva nya spelare till en förstakedja.