1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902734

Sv: Apropå nånting...
Jadu: Hoppas man kommer börja köra Coaches challenge nån gång i framtiden.
Så säljer man till högstbjudande företag.

Givet förslag är då "Specsavers coaches-challange"

Sen kan ju varje lag få sälja till högstbjudande företag om att få köpa in sitt namn på Overtime.
Eller vad sägs om "Permobil Overtime"?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Kan man inte sälja ut domsluten också?

High sticking by FatPipe innebandy klubbor
Abuse of referee by Absolut vodka
Slewfoot by Permobil
Cross checking by Svenska Spel Stryktipset
Tripping by Ving resor
Hooking by Abu Garcia fiskeutrustning
Delay of Game by SJ

Osv!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...