Jadu: Nu verkar det som att Red Bull för tillfället är satt på paus.
"Nu meddelar SHL att ”Red Bull Overtime”-konceptet pausas.
– Det är ett koncept som våra övriga. Som ”hållna nollor” eller ”assist of the week”. Däremot är övertiden pausad nu, det är för att vi vill ha fokus på premiärveckan, säger kommunikationschefen Johanna Alba till VF.
Något slut för pausen är dock inte satt i nuläget.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Nu meddelar SHL att ”Red Bull Overtime”-konceptet pausas.
– Det är ett koncept som våra övriga. Som ”hållna nollor” eller ”assist of the week”. Däremot är övertiden pausad nu, det är för att vi vill ha fokus på premiärveckan, säger kommunikationschefen Johanna Alba till VF.
Något slut för pausen är dock inte satt i nuläget.
– Den är tills vidare, säger Alba.
SHL:s andra omgång spelas under tisdagen."