steveroper: våra två, absolut svåraste spelare att hitta kedjekamrater till. Spelar tillsammans. Ja jag säger då det…
Har hemvändarnas kontrakt gått ut snart? Börjar ledsna sjukt mycket på hur man säsong efter säsong match efter match försöker rätta sig efter deras behov. Som dom uppenbarligen inte ens själva vet vad det är som fattas? Fel tränare, fel kemi, fel på ligan fel på allt faktiskt. Den berömda spegeln borde åka fram snarast.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har hemvändarnas kontrakt gått ut snart? Börjar ledsna sjukt mycket på hur man säsong efter säsong match efter match försöker rätta sig efter deras behov. Som dom uppenbarligen inte ens själva vet vad det är som fattas? Fel tränare, fel kemi, fel på ligan fel på allt faktiskt. Den berömda spegeln borde åka fram snarast.